Jouw mandje 0

Verzenden & retourneren

Heeft u artikelen ontvangen die niet door u zijn besteld? Wanneer er onverhoopt een mat is geleverd die u niet had besteld of wanneer de beschermende vloermat niet aan uw wensen voldoet, dan kunt u de volgende stappen ondernemen.

Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn, u een verkeerd artikel ontvangt, of dat de order reeds in onderling overleg is geannuleerd.

  • Wat moet u doen met een kapotte of verkeerd geleverde vloermat?

U meldt het verkeerd ontvangen product binnen 5 werkdagen na aflevering aan bij vloerstoelmat.nl. Dit kunt u doen door middel van het retourformulier, volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.

  • Wat doen wij met de retouraanvraag van een beschermende stoelmat?

Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om binnen 5 werkdagen de producten zo snel mogelijk en kosteloos bij u op te halen. Indien wij niet akkoord kunnen gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

  • Procedure niet duidelijk

Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail naar: info@modii.nl.

  • Niet compleet geleverd

Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn in het magazijn, door leveranciers en door onszelf, er een bestelling niet geheel compleet is afgeleverd.

1. Wat moet u doen?

Er is sprake van een niet complete levering wanneer u in de verpakkingen vanuit de fabriek een of meerdere zaken mist, of indien colli(s) ontbreken. U meldt het niet complete product binnen 5 werkdagen na aflevering aan bij vloerstoelmat.nl. Dit kunt u doen door het retourformulier volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.

2. Wat doen wij met retouraanvraag?

Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar om u binnen 5 werkdagen de producten zo snel mogelijk en kosteloos toe te zenden. Indien wij niet akkoord kunnen gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

3. Procedure niet duidelijk

Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuurt u dan een e-mail naar: info@modii.nl.

  • Defect door transportschade

Direct bij ontvangst blijkt het product transportschade te hebben. Het is altijd mogelijk dat, hoe zorgvuldig de goederen ook gecontroleerd zijn door onze leveranciers en onszelf, u een product ontvangt met transportschade.

1. Wat moet u doen?

U meldt het schadeproduct direct aan bij vloerstoelmat.nl. Dit kunt u doen door het retourformulier volledig in te vullen.
Let op: Alleen volledige ingevulde retourformulieren worden in behandeling genomen.

2. Wat doen wij met de retouraanvraag?

Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Wij streven ernaar binnen 5 werkdagen de goederen zo snel mogelijk en kosteloos bij u om te ruilen of weg te laten halen. Indien wij niet akkoord kunnen gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

3. Procedure niet duidelijk

Wanneer de procedure u niet duidelijk is, stuur dan een e-mail naar: info@modii.nl.

  • Verkeerd artikel besteld

Het kan natuurlijk altijd gebeuren dat u onverhoopt het verkeerde artikel besteld in onze webshop.

1. Wat moet u doen?

U meldt het verkeerde bestelde artikel maximaal 5 werkdagen na aflevering aan bij vloerstoelmat.nl. U dient dit verzoek per e-mail aan ons te doen.
Let op: Alleen volledige gegevens per e-mail worden in behandeling genomen.

2. Wat doen wij met uw retouraanvraag?

Na ontvangst van het retourformulier nemen wij uw aanvraag in behandeling. Bij deze retourzendingen zijn wij genoodzaakt € 15,- administratiekosten in rekening te brengen. Wij streven ernaar om u binnen 2 werkdagen na betaling van deze administratiekosten een bevestiging te doen toekomen met daarop het retournummer. Vervolgens kunt u het verkeerd bestelde product terugsturen naar het adres (incl. retournummer) dat op de bevestiging vermeld staat. Daarbij draagt u zelf de kosten van de retourzending. Het retournummer is geldig voor een periode van 5 werkdagen. Indien wij niet akkoord kunnen gaan met uw aanvraag, ontvangt u een bericht met de reden van afwijzing.

3. Wanneer ontvangt u een creditnota?

Wanneer wij uw retourzending hebben ontvangen en in orde wordt bevonden zullen wij u per omgaande een creditnota doen toekomen.

Advies

Kunt u in onze webshop geen antwoord vinden op uw vraag m.b.t. de beschermende stoelmatten, neem contact op met onze klantenservice.


MODII 
(Vloerstoelmat.nl)
(+31 (0) 10 223 53 12) of mailen:
klantenservice@modii.nl